Zpátky na články

3 jednoduché cviky, které vás po ránu probudí

22.3.2020

Ranní rozcvička pro každého

Jaro je tady a s ním jde často ruku v ruce jarní únava. I vám se občas špatně vstává a máte pocit, že dokud si nedáte kávu, nedokážete se úplně probrat? Zkuste těchto pár cviků, které vám rozproudí krevní oběh a nabijí vás energií do nového dne.

Okamžité probuzení

Kardio – i když to bude pouze 15 minut denně, i to se počítá! 15 minut skákání přes švihadlo, nebo  jen poskakování na místě, rozproudí vaši krev a prožene kyslík vaším tělem! Pokud se cítíte unavení, proveďte následující cvičení ve 2 sériích po 10–12 opakováních.

Ranní rozcvička

Postavte se s nohama na šířku ramen, mírně pokrčte kolena, ruce dejte nad hlavu. Ruce držte pořád nad hlavou a začněte se pomalu předklánět, až do polohy,kdy budou vaše záda rovnoběžně s podlahou. Udržujte váhu na patách a v bocích, poté se pomalu vraťte do výchozí pozice.

Cvik u zdi

Postavte se zády ke zdi tak, abyste se jí dotýkali od ramen až k pánvi. Zvedněte paže vodorovně s podlahou a přitom držte záda pořád u zdi. Zvedněte ruce co nejvýše nad hlavu a s výdechem je zase spusťte zpátky do výchozí pozice.

Cvik na židli

Sedněte si na židli nebo lavičku, ruce dejte za hlavu a lokty tlačte dozadu. Tento cvik protáhne vaši hruď a bude se vám lépe dýchat. S výdechem se ohněte nejdříve k jedné straně a poté pomalu k druhé. Opakujte ve 2 sériích.

Co po ránu zaručeně probere vás? Káva, běh, jóga anebo několik jednoduchých cviků? Podělte se s námi v komentářích.

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Podívejte se na náš Instagram

zobrazit Instagram

Kosmetiku značky Mixa zakoupíte ve vybraných prodejnách